en dag på stan

Vaknade jätte tidigt denna morgon utav att solen sken i ansiktet på mig. Varmt var det idag iallafall så det kan man inte klaga på. Efter att ha ätit frulle så drog jag mig ner mot centrum och skulle hämta min medicin från apoteket men fick då inte hämta den för personalen där ? Hur skumt som helst .. För den fungerade kanske inte med mina andra mediciner så efter 1000 timmar och sittandes i telefon kö till sjukhuset så fick jag prata med en sjuksköterska och det var inga problem att jag tog den medicinen för jag behöve den.

Åkte till kungens kurva och där fick jag ta ut den så nu efter tusen timmar fick jag tag i den ! Fick även med mig 3 par skor och en tröja, nagellack och puder m.m.

Nu sitter min lillebror här hos mig och har precis ätit kladdkaka och väntar på att jojjo kanske ska komma förbi och säga hej. Länge sedan vi träffades ..

 


Kommentarer
Postat av: Hanna Svensson ♥

sv:Desamma tjejen ;D

2011-04-26 @ 16:14:25
URL: http://hannaatyp.blogg.se/
Postat av: johanna lee

det var riktigt mysigt att träffas... snart lördag :D

2011-04-27 @ 18:35:59
URL: http://johannalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0