Tar en paus från flyttkartongerna ..

Tar som sagt en paus från kartongerna .. SKÖNT !

vad har ni för er ? Jag packar och packar .. snart är det över.

Snart ska vi gå ut och möta älskling som slutat jobbet. Men det är om ett långt tag. Hinner packa lite mer.

Jojjo ! När du läser det här så tycker jag att du kan ta och komma hem !

Nej men ärligt. Jag saknar dig så himla mycket. Du kan inte förstå .. Men snart är du hemma igen och då ska vi träffas ! Och tack för julklappen, hur sööt som helst ! Är jätte glad ! :D  och jag hoppas du kommer ihåg lite svenska iallfall när du kommer hem, för jag kan inte engelska alls. Men det är klart att du fortfarande kommer ihåg, haha. Saknar dig massor !

Puss !


Kommentarer
Postat av: johanna lee

nu laser jag det har och vad GLAD jag blev av din lilla text gullunge!

vad bra att julklappen kom fram! Langtar tills vi ses igen! <3<3

2011-01-11 @ 01:37:17
URL: http://johannalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0