Så ser min dag ut idag

God morgon sötnosar !

Hoppas att allt är bra med er ? Med mig är det helt okej. Fick en fråga utav en läsare förut som är såhär "Vad är dina framtidsplaner? :)" Mina framtidsplaner är att gå ut gymnasiet och skaffa mig ett jobb, vill helst bli flygvärdinna men vet inte om jag klarar att vara borta från vänner och familj så pass länge. Vi får helt enkelt se hur det blir med den saken.

Idag kommer min lillebror hit och han ska bo här över helgen, ska bli roligt. Sen tror jag att mickes syssor ska komma hit idag, vore iallafall jätte skoj ! Juste, igår fick vi vår nya kyl/frys, super snyggt blev det! Så måste åka och handla massa mat .. haha.

 

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0