Mysigt !

Aja, tjena eller vad man säger ? haha.

Nu har jag iallfall kommit hem från doktorn och det gick bara bra, dom tror att jag är allergisk mot min kära hamster molly, jätte hemskt ! Så dom sa att jag skulle göra mig av med henne på något sätt idag så om det är någon som vill ha henne så får ni hemskt gärna det ? Skulle betyda mycket.

Folk ibland på sjukhusen kan vara riktigt griniga, man blir så arrrrghh ? trodde dom skulle vara trevliga mot patienterna men tydligen hade jag fel. Har även pratat med Jojjo idag på skype, jätte roligt var det att få prata med henne igen, saknar henne så !  

Nu funtar jag på att städa upp lite här hemma, sen måste jag ner till ica en snabbis och handla. Ska iväg senare till skolan för att hämta böcker eftersom jag ska göra skolan hemifrån nu. Fick veta igår att mickes syrra skulle dit också :) så vi går dit tillsammans.

Oj vad mycket det blev ? haha. Måste bara säga grattis till min lillebror som har namsdag idag !

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0