Onsdag !

God morgon solstrålar !

Vaknade för ett tag sen utav att vår hund ville busa, alltså förstår inte varför just på morgon ? Haha !

Igår var det tjejmiddag och det var jätte mysigt ! Vi möttes vid mig och gick ner mot kvarnbergsplan och köpte pizza och liknande. Hände väldigt mycket där nere, folk som kom fram och ville hälsa på wilda och folk som skrek från bilar och frågade hur många veckor hon var ? aja, det är ju kul ! Sen kollade vi på tv och var ute och gick ! En jätte mysig dag !

Idag fyller micke år och vi ska åka och hälsa på honom och gratta, ska bli roligt ! Så tänkte passa på att vila lite för sen ska jag lämna wilda hos mamma och sen åkte hem till mig för att fixa mig.

Men nu ska jag sova lite !

Puss !

Kommentarer
Postat av: johanna lee

haha ja dom var helt hysteriska, men det är inte konstigt så söt som hon är ;)

2010-08-12 @ 14:57:08
URL: http://johannalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0