Idol finalen ..

God kväll mina kära vänner !
Hoppas allt är bra med er ? Dock har jag fortfarande lock för örat och hör därför ingenting.
Nu till något helt annat. Idol, idol och åter idol. Ja ni vet säkert vid det här lagret att Amanda vann hela idol. Hon är jätte duktig men jag tycker att Robin skulle ha vunnit. Men som i dom äldre programmen utav idol Så har den som kommer 2a alltid gått längre, så hoppas på det. Men Amanda är bra hon med :)
Nu ligger jag i sängen med taxarna och ska så småning om sova. Imorgon vet jag inte vad som händer utan att det blir middag på kvällen ;)
Juste ! Jag kom in på skolan!! Jag ska börja plugga till socionom eller psykolog vi får se. Högst drömmen är ju att vara en flygvärdinna. Men men ..
Hörs mer imorgon sötisar !
Puss !


Kommentarer
Postat av: Angel

Hej!

Allt bra denna Lördag? :)

2011-12-10 @ 11:56:16
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0