O.C

Nu är jag hemma från allt som har med sjukhus att göra ! Så skönt att få sova i sin säng och bara kunna kolla på tv. Men ska tillbaka dit nästa vecka, och får se hur det går.

Idag mår jag sådär, det är nog helt okej just nu iallafall. För ett tag sen så var jag och älskling nere i zoo affären och köpte lite fiskar till vårt akvarium, blev jätte fint ! Men jag skulle ju inte vilja va en fisk iallafall, snacka om boring life. Så nu ska jag kolla O.C sen ta det lugnt, orkar inte annat.

Känner att jag har hur mycket som helst med skolan nu i något ämne, men får höra med lärarna och se vad dom säger.

Btw, så åker jag och mami snart ju till lanzarote om 16 dagar så är jag där ! längtar !


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0