Svar - VÅGAFRÅGA

favvo musik? - Jag lyssnar på allt möjligt, det som är bra och fastnar i huvudet !

Vilka bloggar följer du?! - Jag följer Kenzas, Kissies och Minela från BB det är väl dom

hur gammal är du ? - Jag är precis 20 fyllda år

Va gör du på fritiden? - Jag är med vänner, pojkvän och shoppar ibland ..

Ditt favorit plagg? - Måste säga Tight/Leggins i alla fina färger och mönster, Sen fina tunikor gillar jag med

dina favoo bloggar? - Kenza, Kissie och Minela

Bra tips för att göra sin blogg bra? - Det är nog att skriva om vad man själv tycker är bra, och vara sig själv om man vill det

bästa minnet från sommaren som var? :) - Jag och min pojkvän förlovade oss, det är väl det bästa minnet. Sen att vi fick hem vår andra hund, Lea också.

 

Här är svaren på frågorna, om ni vill fråga något mer så är det bara att göra det ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0