Min helg

Hej !

Har vart helt usel på att blogga, i know. Finns egentligen ingen bortförklaring, men har ju legat inne på sjukhus och har velat umgås med vänner & familj. Har även vart på massa möten som har gått kanon, shoppat och idag var vi på en marknad i sollentuna. Mysigt var det ! Nu glömde jag även att jag fyllde 20 i fredags så jag och mamma var på systemet och handlade där, blev även en mysig lunch med grekisk mat som jag älskar ! Toppen dag, har även vart en kanon helg ! Ser fram emot kommande vecka faktiskt. Nu ska jag städa, och tvätta. Jag åker ju till Rhodos på Söndag och då måste jag börja packa nu så att allt är klart ! Och imorgon kommer Michis hit och ska fixa mitt hår, ska bli skönt ! Naglar står nog också på schemat denna vecka om min syster hinner, men skulle vara skönt !

Nu sitter min lillebror och min boyfriend och spelar något nytt xbox spel, roligt .. haha.

Plikten kallar, hörs senare ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Isabelle<3

Hej sötnos, hoppas att du har haft en bra helg!

Tänkte rekomendera en tävling där du kan vinna tandblekning & whitening toothpaste för 700kr!

Super lätt & delta!

Vad förlorar man? Om du vinner kan du ge bort, perfekt födelsedags present osv! :D

Kram !!

http://isabellealberti.blogg.se/2011/september/tavling.html#comment

2011-09-18 @ 17:22:13
URL: http://isabellealberti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0