Hej igen !

Hej !
Länge sen jag skrev här ! Har hänt ganska mycket under den tiden jag inte har bloggat. Har börjat i nya skolan och nu håller jag på att plugga upp endel ämnen innan jag beger mig ut i jobb världen. Dock är det inte första gången har ju jobbat innan ;) Men men. Framtids planerna är väl till början av nästa år eller tidigare söka till flygvärdinne utbildningen och göra lite tester, hoppas man kommer med iallafall :)

Just nu sitter jag hemma hos mamma och umgås med min lillebror. Sov här i natt och har vart i min gamla skola idag för att lämna saker och säga hej då ! tråkigt var det för kommer sakna dom :( men man kan ju alltid titta förbi ;)
Om man ska börja göra läxan nu så att flygvärdinne drömmen blir sann fortare :)

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0