lalalala

God morgon !

Kom hem för en lite stund sen, och nu sitter jag här vid datorn en liten stund. Det är jätte många som tar studenten ute idag märkte jag när jag satt på bussen, vad roligt för dom ! Jobbigt bara att se att jag också skulle ha tagit det men eftersom jag älskar skolan så mycket så tar jag nått extra år, haha ! Men är glad för deras skull som tar studenten ! Kanske ska åka och kolla på dom som springer ut i min skola men jag vet inte ?

Idag händer det nog inget speciellt, det är varmt iallfall så kanske blir att sola ? .. 
 
Igår så möttes jag och sanna vid bussen för vi skulle åka till heron city för att kolla på sex and the city 2, kan helt klart säga att den är värd att se ! Jag tycker den var jätte bra, och man lever sig verkligen in i filmen som om man vore en i gänget, haha ! Men innan vi drog till heron så åkte vi till centrum och sanna köpte lite saker, sen när vi skulle hoppa på bussen så kom vi på att dom andra i "gänget" var på väg till centrum så vi mötte upp josse och jojjo för att säga hej ! Men senare skildes vi åt och då blev det bara jag och sanna kvar. Då drog vi vidare till bion där vi åt på grekiska som var jätte smarrigt ! Sen fick vi gå hela vägen från stuvsta, jätte långt ! Sen drog jag vidare under kvällen ..

Men nu ska jag kila och käka frukost ! Måste btw lägga in mer bilder, måste komma ihåg.

Puss !

Kommentarer
Postat av: johanna lee

haha ja vi i vårt coola gäng ;)<3

2010-06-03 @ 18:04:54
URL: http://johannalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0