torsdag, fredag ..

Ledsen för dåligt uppdatering, men det har vart så mycket just nu så har faktiskt inte haft någon chans att skriva.
Det har vart mycket student firanden nu eftersom mina närmaste tog studenten både torsdag och fredag.

Torsdag ; I torsdags så var det sannas tur att ta studenten. Vi åkte till hennes skola och träffade även malin där och senare så träffade vi hennes familj. Det var jätte fint ! Efter själva utspringet så åkte josse med sanna på flaket och jag och jojjo åkte vidare hem. Sen på kvällen så hade vi någon slags avslutning hemma eftersom alla har sommarlov nu osv. Drog även till sanna sen under kvällen och ville gratuelera henne. Det var en jätte mysig dag !

Fredag ; Och på fredagen så var det josse och jojjos tur att ta studenten. Sanna och jag åkte till deras skola där vi träffade massa utav folk. Och efter deras utspring så var det dags för flaket, shit man var ju ganska blöt när man kom av ? och man luktade verkligen öl ! Det slutade iallafall vid centralen och då skyndade vi oss hem för att jag skulle senare tillbaka till jojjo för mottagning. Det var jätte trevligt, god mat och allt ! 


Det är väl det jag har gjort, sen har jag bara tagit det lugnt.

Puss !

 

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0