söndag !

Hej !

Tänkte berätta för er vad som har hänt den senaste tiden :)

Igår så var jag hur trött som helst så sov till 11 och det var så skönt att sova ut. Sen så skulle jag träffa josse, sanna och jojjo så vi möttes på kvarnbergsplan och skulle äta men tog med det upp till mig. Det var hur gott som helst för hade varit sugen på pizza i flera dagar. Sen så ringde älskling och frågade om vi ville äta hos hans mamma och det gjorde vi, det var jätte mysigt ! Vi åt och kollade på tv, och det var jätte kul att träffa dom igen för det var jätte länge sen !

Idag så vaknade jag och var sugen på pizza igen så jag, micke och wilda gick ner och då tog vi med mat hem. Sen mötte jag upp mamma,pappa och lillebror för vi skulle rösta. Sen gick jag hem, så nu är jag hemma och ligger och kollar på tv :) jätte skönt !

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0