Hos mami och förklaring

Hej !

Har inte uppdaterat på länge för det har hänt så mycket saker. Sitter nu hemma hos mamma med älskling och lillebror. Har ätit gott och bara haft det skönt.

Var igår på sjukhuset och fick veta massa tråkiga saker. Trodde min medicin hade hjälpt men det hade den inte, så nu måste jag börja om från början och vara utan medicin ett tag och den nya börjar hjälpa senast i oktober. Men hoppas såklart att det kan hända något så den hjälper på direkten. Pratade även om operations tider och ja massa annat. Så det blev inte så lyckat, är lite deppig nu och orolig för vad som kommer hända. Kändes ju som allt hade ordnat sig och allt skulle bli bra ? Men det kan tydligen vända fort.

Så nu har jag förklarat så gott det går, tyvärr hände det mer saker men jobbigt att förklara här.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Efter solsken kommer regn och efter regn kommer solsken. Min lilla fighter, du kommer att ta dig igenom det här! Och vi hoppas att medicinen kan hjälpa innan oktober, ge den en liten skjuts på vägen! Allt kommer att bli bättre ska du få se! <3

2011-06-14 @ 18:35:03
URL: http://sannaclaug.blogg.se/
Postat av: tessan

japp.

tråkigt för dig.

hoppas att det går bra. lästa på inlägget...



haft en bra dag idag?

2011-06-14 @ 19:09:54
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

men usch vad jobbigt :( förstår varför du inte bloggat på ett tag! ta hand om dig, kram

2011-06-15 @ 20:58:30
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0