Svar

jag antar att det är din pojkvän som är med i headern så hur länge haar ni varit tillsammans?:D

Svar : Ja, det stämmer. Vi har vart tillsammans i 1 år och 5 månader

Din favorit färg?

Svar : Favoritfärgen är rosa och lila

Hur ser din tandborste ut?

Svar : Haha, den är rosa och lila (a) ..

Hur gammal är du?

Svar : Jag är 19 år och fyller 20 år i höst

vilken är din drömresa?! <3

Svar : Min drömresa är att åka tillbaka till Spanien och Grekland ! Tycker att båda är jätte fina länder !

hur länge har du bloggat? :)

Svar : Jag har bloggat i 1 år och någon månad

Vem var din första kille?

Svar : Det var nog någon på dagis ..

Vart bor du?

Svar : Jag bor i stockholm

Vad skulle du göra om postkodmiljonären skulle ringa på och ge dig en guldcheck, men sen komma tillbaka och beklaga att det hade blivit ett fel i registret?

ge tillbaka checken?slå igen dörren framför näsan på dem? YOU NAME IT! :)

Svar : Haha, ja om dom ändå kunde komma förbi och säga att man vunnit ? ;) Jag skulle lämnat tillbaka den. Tror inte man har något val ..

SÅ NU ÄR FRÅGESTUNDEN KLAR, FICK GANSKA MÅNGA FRÅGOR OM SAMMA SAK SÅ TOG INTE MED ALLA EFTERSOM DET VAR MÅNGA LIKA ! 


Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

okej ^^

2011-06-19 @ 21:25:58
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Är supernöjd med dina frågesvar <3

2011-06-20 @ 07:16:07
URL: http://linnealiebig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0