ready, set, go

Äntligen fredag ! känns verkligen som det är fredag idag, så skönt !

Började med att vakna till en konstig dröm, helt sjuk alltså .. Men somnade om sen och vaknade till samma dröm igen, jaja ibland alltså. Åkte senare och tränade med mamma och fick ett gymkort så det är bara att köra på nu, och det ska jag faktiskt ta och göra. Man mår så mycket bättre efter tycker jag iallafall. Sen drog vi vidare till coop och köpte lunch och nu är jag hemma hos mig och micke. Ska nog åka iväg någonstans men håller på att fixa mig, lägger kanske upp bild sen.

Puss !

Kommentarer
Postat av: FELICIA

Sv; Tack sweety! har du haft en bra dag? :)



2011-03-25 @ 18:26:22
URL: http://felllyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0