min dag ..

Vi åkte hem till mamma för att hämta henne och åka vidare till ikea. Vi kollade runt men hittade ingenting som vi ville ha just då. Sedan efter Ikea åkte vi och köpte lunch och jag åt på grekiska och micke och mamma åt på thaien. Sedan skjutsade vi mamma till jobbet och vi drog vidare till ikea igen ? haha. Jag var jätte sugen på att fixa här hemma, lite nya saker ! Så vi hittade lite saker så nu är vardagsrummet ny stylat och sovrummet lite :) Jätte nöjd. Måste dock tillbaka imorgon och byta en sak som vi köpte .. men men. Sen har vi bara ätit middag och nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig inför dejten med kudden igen, fast inte än. Måste ju se bigbrother ikväll också :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0