my dream ?

Sovit bra ? Har jag gjort iallafall men haft en skum dröm. Om det yrket jag vill jobba med. Jag vill som sagt bli flygvärdinna har alltid haft det som min högsta dröm att få vara det. Att få träffa folk som ska iväg på semester och bara göra det trevligt för dom ! Men vet inte än hur det kommer bli. Vill gå klart skolan och kanske söka till flygvärdinne utbildningen, vore ju det bästa !

Ska nog sluta drömma nu och komma till verkligenheten ett tag, ska till ikea idag igen och byta en sak. Sen ska jag nog hem och fixa lite hemma. Sen frågade en kompis om vi skulle ut på promenad ikväll och vi skulle se hur det blev med det. 

 

Vad ska ni hitta på idag/ikväll ?

Puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0