Svar

jättefin blogg!
favorit artist?

Svar : Tack så mycket ! Min favorit artist är Brolle, tycker han är en jätte bra sångare !

först vill jag säga att du har en sjukt fin blogg.
sen så undra jag vad gilla du med att blogga och varför blogga du ;)

Svar : Tack så mycket ! Det jag gillar med att blogga är att få skriva av mig det jag känner och kunna läsa det om och om igen, eftersom man alltid har någonting att gå tillbaka och se det. Och varför jag bloggar är väl för att ja att jag ska kunna dela med mig utav min vardag och mitt liv så att andra kan läsa om det.

vad/vem är du mest rädd för i hela världen? :)♥

Svar : Det jag mest är rädd för i hela världen är faktiskt ödlor, är så rädd för dom så jag ryser nu när jag skriver om det ! haha

vilken är din favorit serie? :D

Svar : Jadu, .. Har ganska många men how i met youre mother är bra men om man kan räkna big brother som en serie just nu så skulle det vara big brother ;D

Vad ska du göra i sommar?

Svar : Ja nu i början så ska micke och jag + wilda åka till Härnösand med hans familj. Sedan blir det väl att åka med mamma och pappas båt, vill även iväg till Gotland i sommar också !

Vad gör dig glad?

Svar : Att dom i min närhet mår bra

hur länge har du bloggat

Svar : Jag har bloggat i 1 år på den här bloggen men hade en annan innan ;D
 
vad fick dig att börja blogga? :)

Svar : Många utav mina kompisar har bloggar så ville testa på att blogga, och fastnade för det !


Tack så mycket för era frågor ! Tog ut några utav alla !


Kommentarer
Postat av: emmi

- så kul att du är rädd för ödlor, hah :) kramar

2011-05-29 @ 22:09:33
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0