God natt

Nu ska jag sova och ser fram emot hur morgon dagen blir ! Sov sött kära ni !
Puss !


Kommentarer
Postat av: Mikael din älskling B-)

God kväll min kära..

Ville igentligen inget speciellt utan ville mera bara skriva ner mina känslor till dig älskling. <3

Varje dag med dig är underbar, älskar dig något otroligt mycket :-) finns verkligen inget som kan få mig att må så bra som när vi är tillsammans.. Du betyder verkligen allt för mig. Du är så sjukligt bra på alla sett och vis. De bästa är att vi bott med varandra i nästan 2 år och känner mig nykär varje morgon. Kan knappt kolla dig i ögonen förens de kittlas från bröstkorg till tårna.. De liksom pirrar i hela kroppen när vi är med varandra <3. Att få hålla om dig är de bästa jag vet känner mig så lugn i din närvaro och vill bara vara med dig jämt. Dom känslorna jag har för dig är så starka att man tillochmed kanske ibland inte kan kontrollera dom:-P. Kanske kan vara både positivt och negativt ? Men du ska veta att jag älskar dig och vill / tänker leva resten av mitt liv med dig hjärtat @-}-- du och jag föralltid <3. / Din älskling<3

2011-11-01 @ 00:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0