19 mars

Trodde våren var påväg men vaknade av "Snö storm" ? Det är ju faktiskt mars och snart april så hoppas våren kommer snart så man kan börja gå i sommar kläder. Men när jag nu tittar ut så ser jag att det lär nog kanske dröja ett tag.
Lite update då : 
Jag bor fortfarande hemma hos mamma och har hundarna med här. Skulle idag vart hos en och pratat men blev inte så för jag håller på att bli dunder förkyld ! Ska ut senare och handla lite iallafall tror jag, men ska duscha och peela kroppen osv .. Man känner sig så blek denna års tid så en utomlands resa bör ju göras snarast ! :D

Så nu har ni fått lite update från min sida och mitt liv :)

image description


Kommentarer
Postat av: Jessica Molin

Blev också chockad av att det nästan var snöstorm i Huddinge.. Inge roligt att gå upp och gå ut... vill bara ligga kvar i sängen, men icke sa nicke..

2012-03-19 @ 10:41:59
URL: http://m0lin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0